21 iunie 2024

Lumina Cuvantului a devenit partener UZPR


"Pentru tot ceea ce facem, pentru tot ceea ce primim și pentru tot ceea ce a rânduit Dumnezeu până acum, aducem mulțumiri lui Dumnezeu pentru toate. Pentru noi este o mare bucurie să anunțăm faptul că proiectul jurnalistic independent "Lumina Cuvântului" a devenit partener al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România. Acest parteneriat este o onoare dar și o responsabilitate totodată. De fiecare dată încercăm să oferim cât mai multe informații folositoare publicului nostru. Am început cu pași mărunți în anul 2016 iar în prezent am ajuns la un public numeros pe paginile noastre de socializare iar numărul vizualizărilor este în creștere de la o zi la alta. De la an la an câștigăm încrederea celor care ne aleg ca parteneri media dar și încrederea dumneavoastră pentru faptul că ne urmăriți emisiunile și transmisiunile directe. Din anul 2016 am întâmpinat tot felul de provocări, ispite și încercări dar toate acestea devin nesemnificative când vedem bucuria celor care beneficiază de emisiunile noastre. În toți acești ani ne-am bucurat, ne-am rugat și am rămas împreună. Din dragostea și voia lui Dumnezeu vom continua emisiunile noastre și de acum înainte.


Mulțumim tuturor celor care ne-au ales și ne vor alege ca parteneri media în proiectele viitoare.

Mulțumim tuturor invitaților noștri care acceptă invitațiile noastre și ne transmit cuvinte de învățătură

Mulțumim tuturor echipelor de producție care colaborează cu noi și fac posibile transmisiunile și înregistrările noastre.

Vă mulțumim tuturor celor care ne urmăriți și sunteți alături de noi. Ne bucurăm că faceți parte din această comunitate adunată cu multă dragoste și sinceritate. Bunul Dumnezeu să vă dăruiască toate cele folositoare la vreme potrivită și vă însoțească la tot pasul.

Lumina Cuvântului aduce Lumina în suflet! Mai mult decât o emisiune!

"Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii." Ioan 8, 12

Cu prețuire și respect,

Echipa Lumina Cuvântului"


Sursa: https://www.facebook.com/photo?fbid=973164264818799&set=a.333869588748273&locale=ro_RO [accesat: 21.06.2024]

Niciun comentariu: