19 octombrie 2015

Vrem Educație pentru familie și societate, nu formarea de pionieri sexuali pentru ideologia gender de tip comunist

Stimate Domnule Ministru Sorin Cîmpeanu,
Stimate Domnule Ministru Nicolae Bănicioiu,

Ați primit un Apel semnat de 67 de ONG-uri care solicită introducerea educației sexuale
în școală. Motivele par dintre cele mai firești, în esență fiind invocată lipsa informațiilor de
calitate, în condițiile în care în spațiul public se transmit masiv informații distorsionate despre
sexualitate „din care lipsesc elemente ce țin de responsabilitate, înțelegerea funcționării
propriului corp și respectul în relații intime”.
În timp ce necesitatea informării în privința sexualității este universală, de la o persoană
la alta, de la o familie la alta, de la un stat la alt stat, de la o civilizație la alta, de la o perioadă
istorică la alta au existat și există moduri diferite de abordare. Ca atare, o întrebare esențială
este „Ce fel de educație despre sexualitate solicită semnatarii?”, deoarece identificarea unor
probleme reale nu conduce automat și către identificarea unor soluții potrivite și eficiente.
Tipul de educație sexuală pe care semnatarii Apelului îl solicită, și pentru care militează
de ani de zile, inclusiv prin introducerea acestui tip de educație prin intermediul materiei
școlare Educație pentru sănătate, care ar deveni obligatorie, este axat pe denormativizarea
familiei binare heterosexuale în fața oricăror comportamente sexuale consimțite și pe
promovarea contracepției și avortului ca soluții complete și ideale la problema sarcinilor
nedorite.Acest tip de educație sexuală este generat de un sistem de valori hedonist în care este
centrală plăcerea individuală în condiții de siguranță fizică. Acest sistem de valori a promovat
necesitatea consimțământului în relațiile sexuale și eliminarea abuzului, fără a reuși să le
obțină, în schimb a agravat probleme precum disoluția familiei, nașterea și creșterea copiilor în
afara familiei, nefericirea personală. La nivel de stat, el a dus la probleme care nu existau
anterior: statul trebuie să sprijine mamele singure, din ce în ce mai numeroase, prin ajutoare
sociale, în timp ce rata natalității a scăzut sub limita de înlocuire a populaţiei.
Privind în istorie, vedem că acest tip de educație sexuală a fost promovat încă dinainte
de anii ʼ50, el precedând ceea ce s-a numit „revoluția sexuală a anilor ʼ60”. Deși în prezent el
este prezentat ca un panaceu contra bolilor cu transmitere sexuală și a sarcinilor nedorite, el nu
a împiedecat explozia acestora în urma revoluției sexuale. Mai mult, această explozie este
corelată cu explozia hipersexualizării din mass-media și din spațiul public, în general, la care
educația sexuală anti-familie și-a adus contribuția, prin promovarea în spațiul public a
sexualității, privată prin natura ei.
Răspunsul la problema hipersexualizării nu este mai multă sexualizare decât în logica
celor care au crezut că răspunsul la problemele comunismului este mai mult comunism.
Aceasta logică este intrinsecă acestui tip de educație sexuală. Potrivit ei, este firească cererea
pe care un profesor universitar de sexologie din Danemarca1 a făcut-o în acest an pentru
introducerea vizionării de către elevi a filmelor pornografice în cadrul orelor de educație
sexuală. Tot astfel, nu va fi nicio mirare când se vor solicita ore de practică sexuală, așa cum au
majoritatea materiilor școlare. Când, în Marea Britanie, un elev de 13 ani a violat o colegă2 de
clasă după ore, ultima oră fiind chiar ora de educație sexuală, a fost greu să nu se facă o
legătură între faptă și ora anterioară.
Ca urmare, chiar dacă nu și-a propus, acest sistem de valori a avut consecințe majore
anti-familie și, în consecinţă, educația sexuală întemeiată pe el poate fi calificată drept antifamilie.
 
Domnilor Miniștri,

Suntem conștienți de importanța sexualității în viața persoanei și a societății, inclusiv în
educație. Dar problematica sexualității nu poate fi redusă la aspectele ei biologice, la evitarea
bolilor cu transmitere sexuală și a sarcinilor nedorite și la respectul reciproc ca măsură
împotriva violenței. Omul este mai mult decât „un animal sexual”, așa cum considera unul
dintre promotorii educației sexuale antifamilie (Wilhelm Reich).
Diferența dintre sexualitatea umană și sexualitatea animală este dragostea, care conduce
către familii de lungă durată în care se nasc copii și aceștia beneficiază de întreaga experiență a
părinților. Exact acesta lipsește din ideologia educației sexuale anti-familie. Concepția
hedonistică a sexualității determină marginalizarea familiei binare heterosexuale. „Căsătoriile”
homosexuale, „căsătoriile” poliamorice și disoluția căsătoriei sunt consecințe naturale ale
acestei concepții. În practică, acest model de educație sexuală a fost propus în istorie de
mișcările comuniste, pentru care familia era un element burghez și era asociată exploatării, și
de mișcările de normativizare a comportamentelor sexuale considerate deviante.
Nu întâmplător, György Lukács, ministrul culturii în scurta Republică Sovietică Ungară
din 1919 condusă de comunistul Bela Kun, a fost primul care a introdus la nivel de stat un
program de educație sexuală antifamilie, prin care elevii erau îndemnați să respingă și să
disprețuiască orice autoritate parentală și să ignore moralitatea. Și, nu întâmplător, în prezent,
Mariela Castro, fiica lui Raúl Castro, conducătorul Cubei comuniste, este și președinta
Centrului Național pentru Educație Sexuală. Nu mai insistăm acum pe abuzurile amplu
documentate pe care și-au întemeiat „studiile” persoane cheie care au promovat acest model,
precum Alfred Kinsey și Wilhelm Reich.
acestui tip de educație sexuală sunt exact organizațiile care susțin ideologia
gender, care promovează eliminarea distincției bărbat-femeie și denormativizarea căsătoriei
binare heterosexuale.
Întrebați-i pe cei care propun educația sexuală de tip anti-familie ce părere au despre
poliamorie și „căsătoriile” poliamorice și veți vedea că, dacă își asumă integral modelul
propus, vor spune că acestea trebuie normativizate. „Căsătoria” între un număr de X bărbați și
Y femei este consecința logică a acceptării acestui tip de educație, în care singurele pericole
identificate sunt sarcinile nedorite și violența, iar regula de aur este consimțământul, singura
condiţie pusă pentru validarea oricărui tip de comportament sexual, oricât de deviant ar fi
acesta.
 
Domnilor Miniștri,

Cu un secol și jumătate în urmă, Karl Marx și Friedrich Engels scriau în prefața la
„Manifestul comunist” că „o stafie bântuie Europa: comunismul”. După 1918, comunismul, cu
sprijinul celor care nu sesizau ce va însemna acesta pentru societate, a reușit să se impună în
Rusia și alte țări. Astăzi mai sunt doar câteva state declarat comuniste în lume, dar unele dintre
principiile fondatoare ale comunismului sunt promovate în continuare ca aducătoare de
progres, cum în mod utopic se credea înainte de instaurarea regimurilor comuniste.
În forma propusă pentru disciplina Educație sexuală nu este greu de recunoscut un
principiu esențial al comunismului: copiii nu sunt ai părinților, ci sunt ai
statului. Apelul ilustrează deplin principiul realizării binelui copiilor prin separare de părinți, ba
chiar împotriva acestora. Astfel, noțiunea de „părinți” nu apare niciodată în textul Apelului, iar
singura dată când apare termenul de „familie” este o referire la posibilitatea abuzurilor sexuale
ale membrilor familiei asupra copiilor.
O caracteristică vitală a oricărei societăți umane a fost continuitatea, practicată în
primul rând prin responsabilitatea și asumarea de către părinți a educației copiilor lor. Primul
sistem social-politic care a reușit ruperea semnificativă a copiilor de părinți printr-o educație
opusă gândirii părinților a fost comunismul. Așa a fost posibil ca pionierii ucrainieni din anii
1930 să-l slăvească pe Stalin, cel care tocmai le ucisese părinții în Holodomor.
În educație se codifică esența culturii și civilizației unui stat, prin elementele care sunt
validate și considerate demne de a fi transmise următoarelor generații. În condițiile în care în
România nu este legală „căsătoria” între persoane de același sex, iar în întreaga lume un număr
limitat de state au legiferat-o de curând, de ce se încercă predarea ei copiilor, câtă vreme ea nici
nu a fost încă validată de adulți? Căci, să vorbim deschis, este limpede unde țintește demersul
asociațiilor inițiatoare, dincolo de combaterea discriminării persoanelor cu comportament
homosexual: „căsătoria” homosexuală.
Desigur, oamenii sunt liberi sa creadă ce vor. Dar asta nu înseamnă că cei care cred
diferit nu au și ei același drept. Un drept care va fi anulat prin impunerea educației sexuale
anti-familie. În Germania, au fost arestați părinți care au dorit să își retragă copiii de la orele de
educație sexuală, pentru ca nu erau de acord cu unele aspecte prezentate. Trebuie să fim
conștienți că totalitarismul poate apărea oriunde și în orice moment istoric. Iar în România,
totalitarismul comunist și experiența interzicerii gândirii libere le avem proaspete în minte.
 
Domnilor Miniștri,
 
O stafie bântuie civilizația europeană la începutul secolului XXI. Este ideologia gender,
egalitaristă precum comunismul. Aldous Huxley, în Minunata lume nouă, exprima legătura
între totalitarismele începutului de secol XX și dezvoltarea lor în viitor, inclusiv prin
manipularea sexualității umane: numele fetiței parteneră a băiatului care este pedepsit pentru că
refuză, la școală, jocul erotic cu ea este Polly Troțky.
Încercările repetate, caracterizate prin agresivitate ideologică și vizuală, de a impune cu
forţa opinii cu impact social major în numele realizării binelui și eludând firescul proces al
cercetării și dezbaterii ne amintesc nouă, românilor, mai pregnant decât orice de practica
instaurării comunismului.
În prezent, Organizația Mondială a Sănătății susține educația sexuală anti-familie,
începând de la naștere. Standardele OMS, realizate în spiritul ideologiei gender, le cer
educatorilor să predea copiilor mai mici de 4 ani noțiuni despre masturbare, valorizând pozitiv
această practică, iar copiilor între 4 și 6 ani informații despre relațiile cu persoane de același
sex (a se vedea documentul din prima notă a Apelului).
Experiența istorică arată că una dintre organizațiile în care oamenii și-au pus cel mai
multe speranțe, Societatea Națiunilor, nu a fost capabilă să își atingă principalul scop,
împiedicarea apariției unui nou război mondial. Lecția pe care o putem învăța este că niciunei
instituții nu i se poate acorda apriori încrederea deplină că poate proteja, fără a fi evaluate
acțiunile ei.
Jurământul Dumneavoastră este față de România și față de poporul român. Nimeni nu
Vă poate obliga, ca demnitari, sau nu ar trebui să Vă poată obliga, să alegeți ceva dăunător
poporului român. Între ideologia gender, care caută să devină normă unică, și mentalitățile
puternicelor civilizații limitrofe spațiului european, în care discriminarea femeii nici nu este
percepută ca discriminare, credem că România are șansa identificării unui model de educație
care să includă problematica sexualității și care să evite ambele extreme, atât egalitarismul, cât
și abuzul. Între exhibiționismul educației sexuale anti-familie, reprezentat de lenjeria intimă
expusă la falsh-mob-ul din 28 septembrie, și crimele de onoare, România poate propune un
model eficient, centrat pe familie.
 
Domnilor Miniștri,
 
Este legal ca Ministerele Educației și Sănătății să propună populației României un
sistem de valori hedonist privind sexualitatea și o educație sexuală anti-familie, dar mai întâi
trebuie să informeze și să ceară consimțământul.
Viziunea despre sexualitate face parte din viziunea despre viață a unei persoane și
nu se poate impune cu forța. Este de neînțeles dorința autorilor Apelului, în condițiile în care,
de curând, Curtea Constituțională a cerut ca, pentru studierea religiei, părinții/tutorele legal
instituit/elevul după 14 ani trebuie să facă cerere specială, deoarece este vorba despre o materie
care se referă și la dimensiunea conștiinței persoanei și de aceea nu poate fi impusă obligatoriu!
Dat fiind caracterul cu totul special al unei astfel de materii și având în vedere existența de
manuale alternative, considerăm obligatoriu ca studierea unei eventuale discipline școlare care
să cuprindă ore de educaţie sexuală să se facă de către copil numai cu acordul părinților.
Obligativitatea solicitată de către autorii Apelului nu este decât o violare a conștiinţei elevilor și
părinţilor, amintind de siluirea conștiinței în comunism.
Suntem conștienți că lipsa informării copiilor de către părinți a dus, în unele cazuri, la
traume care ar putea fi evitate. Însă ignorarea caracterului cu totul aparte al sexualității în viața umană și a dificultății abordării ei în funcție de profilul psihologic al copilului și de vârsta lui
poate crea traume de a o anvergură și mai mare.
Legătura părinți-copii este mediul natural al acestor discuții și părinții trebuie încurajați
să discute cu copiii și aceste probleme intime. Statul este dator să contribuie la educația
continuă, iar existența unor cursuri de parenting finanțate de stat și accesibile părinților pot
folositoare și în această direcție.
În același timp, reînnoim cererea pe care diferite organizații semnatare au făcut-o și cu
alte ocazii: introducerea unei discipline opționale intitulate „Educație pentru familie și
societate”, care să armonizeze prezentarea sexualității persoanei cu prezentarea
ansamblului relațiilor familiale și sociale.
Programa pentru această disciplină trebuie să fie realizată în urma unei etape de
documentare temeinică, făcută de persoane de specialitate, nu în urma presiunii și conform
dorințelor organizațiilor promotoare ale ideologiei gender. Discipline precum Personal, Social
and Health education din Marea Britanie ori Pregătirea pentru viața de familie din Polonia pot
fi folosite ca inspirație și comparație pe plan european.
În privința sexualizării spațiului public, Vă adresăm două întrebări: Ați văzut flashmob-
uri desfășurate de aceste ONG-uri în care să protesteze față de invazia pornografiei în
spațiul public prin intermediul reclamelor? Mai există o altă Capitală europeană în afară de
București unde reclamele la pariuri sportive să fie de un erotism similar?
 
Domnilor Miniștri,
 
Nu este o opţiune acționarea sub imperiul flash-mob-urilor, raiduri de tip comunist, dar
mai rafinate, pentru impunerea colectivizării conștiinţelor. Flash-mob-urile și indecența
agresivă nu țin loc de studii temeinice, după cum niciodată promisiunile ideologice nu au putut
suplini rezultatele practice. Comunismul a propus raiul social și a încercat să-l realizeze prin
egalitarismul proprietății; ideologia gender de factură comunistă promite raiul social și crede
că îl va realiza prin egalitarismul sexual, în care totul este legitim câtă vreme este consimțit.
În fața cererii imperative a semnatarilor Apelului de a introduce „acum” și în mod
obligatoriu educația sexuală în forma dorită de ei, Vă solicităm să tratați cu discernământul
necesar problema atât de delicată a educației copiilor cu privire la sexualitate. Dacă veți fi
acuzați că nu dați curs „acum” Apelului și vi se vor aplica etichete de „fundamentalism”,
„antimodern”, „învechit” etc., Vă reamintim că regimul comunist a pretins că reprezintă și
aduce democrația în România inclusiv în cea mai cruntă perioadă a totalitarismului, în anii ʼ50.
În încheiere, vă amintim o constatare a lui Aldous Huxley din prefața cărții Minunata
lume nouă: „Pe măsură ce libertatea politico-economică se restrânge, cea sexuală tinde să
crească prin compensaţie”.

Semnează:

Asociația Studenți pentru viață
Asociația ProValori Media
Asociația Darul Vieții
Asociația Pro-Vita Sibiu
Asociația Provita Târgoviște
Asociația Familiilor Catolice „Vladimir
Ghika”
Asociația „Tineretul Ortodox Român” –
Filiala Bucecea
Asociația Provita Media
Asociația Down Art Therapy
Asociația Provita Gorj
ASCOR Tg. Jiu
Asociația PRO VITA - filiala București
Asociația Persoanelor cu Deficiențe de Auz
„Darul Sunetului”
Asociația Basarabii
Asociatia Gaspar, Baltasar & Melchior
Asociația Copii pentru Cristos
Asociația Prologos
Asociația Synaxis 2010
Asociația Enable
Fundația People to People Oradea
Asociația Feminism proFamilie
Asociația Bunul Samaritean
Asociația Lemaan Ahai – de dragul fraţilor
mei
Alianţa Familiilor din România
Fundația Naţională pentru Românii de
Pretutindeni
Asociația Generală a Românilor Uniți
Asociația „Doamna Stanca”
Asociația pentru Toleranță în Spațiul Public
Asociația pentru Revigorarea Tradiției
Asociația Familia Tradițională
Asociația Părinților pentru Educație
Sănătoasă
Asociația pentru Apărarea Familiei
Asociația Dascălilor din România
Fundația Institutului pentru Cercetări
Psihosociale și Bioetice
Asociația Familiilor Numeroase
Asociația „Sfinții Ioachim și Ana”
Asociația Creștină de Misiune și Caritate
„Bunul Samaritean”
Fundația Creștină „Arsenie Boca”
Asociatia Home Schooling România
Unity in Values Interconfessional Association
Asociația ROST
Fundația Romanian Children's Appeal
Asociația Centrul de Tineret Moniom
Floarea de foc
Federaţia Organizaţiilor Ortodoxe ProVi-ta
din România
Fundaţia Sfinţii Martiri Brâncoveni -
Suceava
Fundaţia Culturală IPAMIA
Fundaţia Pentru Oameni
Asociaţia Pro Vita Bucovina
Asociaţia BUCOVINA PROFUNDĂ
Asociaţia Psaltichia
Asociaţia Sfântul Ioan cel Nou - Suceava
Asociaţia Creştin Ortodoxă Mama Olga
Asociaţia Culturală „Sfântul Mitropolit
Dosoftei”
Asociaţia Kozacioc
Asociaţia Kolomeika
Uniunea Femeilor din Bihor
Asociaţia „Familia Ortodoxă”
Fundaţia Creştină Elim
Asociaţia „Familia şi viaţa”
Asociaţia Genesis Life
ASCOR Braşov
Pro-Vita Craiova
Asociaţia Civic Media
Asociaţia Predania
Liga de Utilitate Publică
Organizaţia Creştină Agape
Asociaţia Părinţi pentru Ora de Religie
Asociaţia Christiana
Liga pentru Identitate Naţională
Asociaţia „Ortodoxia Tinerilor”
Asociaţia Pro Vita „Sfântul Stelian”
Asociaţia IKON
Asociaţia Brâncoveanu – Arad
Asociaţia „Înţelege Autismul”
Asociaţia „Ieromonah Arsenie Boca”
Asociaţia Română „Focul Viu”
Asociaţia Culturală Sarmisegetuza
Asociaţia „Inima Ardealului” Youth
Association for Personal De- velopment
and Innovative Programs
Provita Iași
Asociația Profesorilor de Religie „Sfânta
Parascheva” - Bacău
Asociația PRORELIS

1 http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-19555613-danemarca-putea-introduce-studiul-filmelor-porno-scolilepublice.
htm
2 http://www.culturavietii.ro/2014/11/28/mare-britanie-un-elev-de-13-ani-si-violat-colega-dupa-ora-de-educatiesexuala



Fragment din Minunata lume nouă, de Aldous Huxley (1932)

„Pe o peluză cuprinsă de tufe de arbuști mediteraneeni, doi copii – un
băieţel de vreo șapte ani și o fetiţă cam cu vreun an mai mare – jucau, cu toată
gravitatea și atenţia concentrată a savanţilor adânciţi întrun studiu consacrat unei
mari descoperiri, un joc sexual rudimentar.
Dintr-un grup de arbuști din apropiere ieși o educatoare conducând de
mână un băiețel care urla în timp ce era tras înainte. Pe urmele lor venea traptrap
o fetiță cu mutra îngrijorată.
– Ce s-a întâmplat? întrebă Directorul.
Educatoarea dădu din umeri:
– Nu cine știe ce. Numai că băiețelul ăsta se lasă cam greu implicat în
jocurile erotice obișnuite. Am mai observat de două ori chestia asta la el. Și azi
din nou. Adineauri a început să urle…
– Zău că n-am vrut să îl supăr sau să îi fac rău! zise fetița îngrijorată. Zău
că n-am vrut.
– Bineînțeles că n-ai vrut, drăguțo, o consolă educatoarea. Așa că – reluă
ea întorcându-se din nou către Director – îl duc la Psihologul Adjunct. Ca să
verific dacă nu cumva are ceva anormal.
– Foarte bine faci! spuse Directorul. Du-l înăuntru. Tu stai aici, fetițo,
adăugă el în timp ce educatoarea se îndepărta cu băiețelul care încă mai țipa cât
îl ținea gura. Cum te numești, fetițo?
– Polly Troțki.
– Foarte frumos nume, o lăudă Directorul. Ei, acum du-te fuguța și vezi
dacă nu-ți găsești vreun alt băiețel cu care să te joci.
Fetița dispăru în tufișuri și nu o mai văzură.
– Ce micuță fermecătoare! zise directorul privind lung în urma ei.
Apoi se întoarse către studenți: Ceea ce vreau să vă spun acum s-ar putea
să vi se pară de necrezut. Dar, pe de altă parte, dacă nu ai o pregătire specială în
domeniul istoriei, majoritatea realităților din trecut par într-adevăr incredibile.
Și le dezvălui adevărul uluitor: Foarte multă vreme înaintea Erei
Domnului nostru Ford jocurile erotice între copii fuseseră considerate ceva
anormal (studenții scoaseră urlete de râs când auziră), și nu numai anormal, ci
de-a dreptul imoral (vai, nu se poate!) și fuseseră ca atare riguros reprimate.”
Fragment din Minunata lume nouă, de Aldous Huxley (1932)
„Pe o peluză cuprinsă de tufe de arbuști mediteraneeni, doi copii – un
băieţel de vreo șapte ani și o fetiţă cam cu vreun an mai mare – jucau, cu toată
gravitatea și atenţia concentrată a savanţilor adânciţi întrun studiu consacrat unei
mari descoperiri, un joc sexual rudimentar.
Dintr-un grup de arbuști din apropiere ieși o educatoare conducând de
mână un băiețel care urla în timp ce era tras înainte. Pe urmele lor venea traptrap
o fetiță cu mutra îngrijorată.
– Ce s-a întâmplat? întrebă Directorul.
Educatoarea dădu din umeri:
– Nu cine știe ce. Numai că băiețelul ăsta se lasă cam greu implicat în
jocurile erotice obișnuite. Am mai observat de două ori chestia asta la el. Și azi
din nou. Adineauri a început să urle…
– Zău că n-am vrut să îl supăr sau să îi fac rău! zise fetița îngrijorată. Zău
că n-am vrut.
– Bineînțeles că n-ai vrut, drăguțo, o consolă educatoarea. Așa că – reluă
ea întorcându-se din nou către Director – îl duc la Psihologul Adjunct. Ca să
verific dacă nu cumva are ceva anormal.
– Foarte bine faci! spuse Directorul. Du-l înăuntru. Tu stai aici, fetițo,
adăugă el în timp ce educatoarea se îndepărta cu băiețelul care încă mai țipa cât
îl ținea gura. Cum te numești, fetițo?
– Polly Troțki.
– Foarte frumos nume, o lăudă Directorul. Ei, acum du-te fuguța și vezi
dacă nu-ți găsești vreun alt băiețel cu care să te joci.
Fetița dispăru în tufișuri și nu o mai văzură.
– Ce micuță fermecătoare! zise directorul privind lung în urma ei.
Apoi se întoarse către studenți: Ceea ce vreau să vă spun acum s-ar putea
să vi se pară de necrezut. Dar, pe de altă parte, dacă nu ai o pregătire specială în
domeniul istoriei, majoritatea realităților din trecut par într-adevăr incredibile.
Și le dezvălui adevărul uluitor: Foarte multă vreme înaintea Erei
Domnului nostru Ford jocurile erotice între copii fuseseră considerate ceva
anormal (studenții scoaseră urlete de râs când auziră), și nu numai anormal, ci
de-a dreptul imoral (vai, nu se poate!) și fuseseră ca atare riguros reprimate.”

Sursa: http://studentipentruviata.ro/2015/10/83-de-ong-uri-vrem-educatie-pentru-familie-si-societate-nu-formarea-de-pionieri-sexuali-pentru-ideologia-gender-de-tip-comunist/ (site accesat pe 19 octombrie 2015)

Niciun comentariu: